Sunday, February 21, 2010

terubat...

salam...


yeay....



seronoknye malam ni tdo berteman....


heee tq zuroh kerana sudi temankan rini kat umah malam ni....





malam tu pas maghrib kami gi sesama makan kat ex seem dora, makan chicken chop dan neslo es.... zuroh makan nasi+tomyam+teh es+ chicken chop bungkus.... hehehehe



yang frust nye....


neslo aku die lupe taruk susu daa..... pahitt....

tomyam zuroh plak bau semacam....

makanlah kami dalam nikmat yang separuh itu.... huhuhuhu






sampai kat umah, zuroh masuk bilik aku....
tetibe.....





zuroh: (sambil tengok atas katil aku), 'eh, kayu gapo nih?'

aku : hoh mano?

zuroh : oloh kayu goni..... hahaha
















aku : hehehe untuk keselamatan tuh.... kene letak tepi bantal....


heheheehe maka, sesiapa yang cube2 nak buat jahat tu, mehla, rase kayu baseball ni sebijik!



*(gambarajah kayu baseball sebenar tidak dapat ditunjukkan sebab kamera takde, hp rosak, tengah repair..hihihi)

2 comments: