Monday, January 25, 2010

cik rini...cik rini....


student a :cik rini...cik rini... kitorang nak cakap sikit mehla kejap (sambil tarik lengan baju aku ke bilik kuliah sebelah)

ku : ade masalah ape plak ni?

student a : ni cik...b nak cakap sesuatu kat cik...

ku : hah apedie b?

student b : eh bukan saya cik, tapi a tu...saya ikot je...

ku : ape nie.... cakap jelaaaaa

student a : gi ni cik rini... kami nak tanye...bley tak kami nak gi blajar umah cik malam hujung minggu ni? kalo tak mengganggu cik la....

ku : bape orang?

student a : kami je cik, 2 owg...

ku : hmmmm saye tak kesah, awak tau ke umah saya?

student b : nanti kami tipon la, cik bagi peta, kami gi....

ku : okey jek, lagipon memang korang lemah sket subjek anatomi nih (dalam hati tuh...hehehe)

student a : boley la eh cik, tak pon nanti kami akan belajar pathology ngan cik jugak sem 3 nanti kan...

ku : whatever... saya tak kesah, terpulang usaha korang, tapi ajak la ramai sket, jangan nak korang je pandai... tak fair la classmate yang len tak tau...(ladies only laa...)

student b : hhehee, kami pun nak bijak pandai cam cik...

ku : yela tu...(dalam ati ku: yeke aku ni bijak pandai..hoho)

student ab: time kasih ye cik, nanti kami try ajak yang len....tenkiu cik...nak salam...

...bersurai....




huhuhu.... aku memang nak korang pandai....selagi ku termampu akan ku cube wat ape yang patot k.... sayang u all my student....

* tuisyen ni sejam rm30 seorang ok... hehehehe gurau je lah...

bye!

No comments:

Post a Comment